Rizika zavádění nového výrobku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Rizika zavádění nového výrobku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Rizika zavádění nového výrobku
Autor: Beran, Radek
Vedoucí: Tomaštík, Marek
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá zaváděním nového výrobku jogurt Klasik na trh společností Meggle, s.r.o. a obsahuje analýzu rizik, která zavádění nového výrobku na trh přinášejí. Práce je rozdělena do dvou částí, na teoretickou a praktickou. V první části jsou definovány základní pojmy, které souvisejí s problematikou zavádění nového výrobku na trh. V praktické části využijeme teoretické poznatky v praxi a obsahuje přestavení společnosti Meggle, s.r.o., ve které bude nový výrobek zaváděn na trh, a také představení nového výrobku jogurt Klasik. Dále je uvedena marketingová analýza PEST, následně analýza zákazníků a konkurence. Praktická část dále pokračuje SWOT analýzou. Součástí práce jsou také doporučení a návrhy pro zavádění nového výrobku na trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42883
Datum: 2017-11-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav krizového řízení
Studijní obor: Ovládání rizik
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 48006


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
beran_2018_dp.pdf 3.966Mb PDF Zobrazit/otevřít None
beran_2018_op.pdf 329.8Kb PDF Zobrazit/otevřít None
beran_2018_vp.pdf 88.93Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet