Krizová komunikace ve firmách
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Krizová komunikace ve firmách |
Autor: |
Moravčíková, Michaela
|
Vedoucí: |
Tomaštík, Marek
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce zpracovává téma krizové komunikace ve firmě, která se zabývá mystery shoppingem. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy vztahující se k problematice krizové komunikace a krizového managementu. Praktická část popisuje vybrané krizové situace v této firmě, při kterých je nezbytné využívat základní pravidla a principy krizové komunikace. Každá ukázka krizové situace je doplněna o analýzu, její hodnocení a vlastní doporučení pro zlepšení. Prvotním cílem bylo analyzovat krizovou komunikaci ve vybrané organizaci a rizika, která ji mohou ohrozit. Za přínos práce považuji praktické využití výsledků zjištěných pomocí několika analýz, kterými lze lépe ošetřit riziko vzniku krizové situace a předcházet tak dalším krizovým situacím a krizové komunikaci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42972
|
Datum:
|
2017-11-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav krizového řízení |
Studijní obor:
|
Ovládání rizik |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
48113
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet