[NEOBHÁJENO] Analýza konvencí a metod náborových audiovizuálních kampaní vysokých škol na příkladu komunikační strategie Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
[NEOBHÁJENO] Analýza konvencí a metod náborových audiovizuálních kampaní vysokých škol na příkladu komunikační strategie Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně |
Autor: |
Valášková, Eliška
|
Vedoucí: |
Mayer, Viktor
|
Abstrakt:
|
Tato práce je zaměřena na strategii a komunikaci vysokých škol prostřednictvím propa-gačních videí. V teoretické části je popsán marketing vysokých škol, jeho obsah a podoba, a také formy marketingové komunikace. V další části je rozebírána komunikační strategie vysokých škol. Praktická část práce je zaměřena na konkrétní vysokou školu, její zvolenou strategii a také jsou zde uvedeny příklady propagačních videí. Tato část práce také obsahuje analýzu videí z hlediska používaných metod a konvencí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/43284
|
Datum:
|
2017-12-04 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ateliér Audiovize |
Studijní obor:
|
Produkce |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
F
48507
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet