[NEOBHÁJENO] Analýza konvencí a metod náborových audiovizuálních kampaní vysokých škol na příkladu komunikační strategie Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Analýza konvencí a metod náborových audiovizuálních kampaní vysokých škol na příkladu komunikační strategie Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: [NEOBHÁJENO] Analýza konvencí a metod náborových audiovizuálních kampaní vysokých škol na příkladu komunikační strategie Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Autor: Valášková, Eliška
Vedoucí: Mayer, Viktor
Abstrakt: Tato práce je zaměřena na strategii a komunikaci vysokých škol prostřednictvím propa-gačních videí. V teoretické části je popsán marketing vysokých škol, jeho obsah a podoba, a také formy marketingové komunikace. V další části je rozebírána komunikační strategie vysokých škol. Praktická část práce je zaměřena na konkrétní vysokou školu, její zvolenou strategii a také jsou zde uvedeny příklady propagačních videí. Tato část práce také obsahuje analýzu videí z hlediska používaných metod a konvencí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/43284
Datum: 2017-12-04
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ateliér Audiovize
Studijní obor: Produkce
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: F 48507


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
valášková_2018_dp.pdf 4.375Mb PDF Zobrazit/otevřít None
valášková_2018_op.pdf 104.6Kb PDF Zobrazit/otevřít None
valášková_2018_vp.pdf 87.28Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet