Práce s časem ve filmech Davida Jařaba
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Práce s časem ve filmech Davida Jařaba |
Autor: |
Tuchyňová, Gabriela
|
Vedoucí: |
Kocí, Irena
|
Abstrakt:
|
Táto bakalárska práca skúma využívanie filmového času vo filmoch Davida Jařaba s dôrazom na jeho surrealistický film Hlava ruce srdce. Na začiatku teoretickej časti sa venujem definovaniu samotného filmového času podľa filmových teoretikov, ďalšia čast patrí úvodu do surrealistického filmu, jeho spôsoboch využívania filmového jazyka a zadefinovaniu pojmov sen a nevedomie. V poslednej kapitole teoretickej práce sa zaoberám neoformalistickou analýzou, niektoré jej aspekty využívam pri rozboroch filmov v praktickej časti. Tam sa dôkladnejšie venujem filmom Hlava ruce srdce a Vaterland lovecký denník, oba od Davida Jařaba. Pre porovnanie analyzujem aj film Luisa Bu?uela Andalúzsky pes, ktorý je označovaný ako čisto surrealistické filmové dielo. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/43294
|
Datum:
|
2017-12-04 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ateliér Audiovize |
Studijní obor:
|
Audiovizuální tvorba - Režie a scenáristika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
48524
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet