Zastavený obraz v raných filmech Michaela Hanekeho
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Zastavený obraz v raných filmech Michaela Hanekeho |
Autor: |
Černich, Adam
|
Vedoucí: |
Dvořáčková, Markéta
|
Abstrakt:
|
Práce se zabývá obrazovou estetikou raných filmů Michaela Hanekeho. Obsahuje rozbor klíčových scén z filmů - Sedmý kontinent (1989), Bennyho video (1992) a okrajově se zabývá i filmem uzavírající volnou trilogii - 71 fragmentů chronologie náhody (1994). Skrze výrazové prvky kameramana se zaobírá problematikou míry sdělování informací divákovi, či skrytou formou emocí díky odtažitému stylu snímání akce, vzbuzující neklid. V závěrečné části bakalářské práce se poté nachází poohlédnutí po tvůrcích s podobným filmovým cítěním a potřebou vyhýbat se přílišné doslovnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/43319
|
Datum:
|
2017-12-04 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ateliér Audiovize |
Studijní obor:
|
Audiovizuální tvorba - Kamera |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
48583
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet