Rodina v reklamě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Rodina v reklamě |
Autor: |
Lipusová, Marta
|
Vedoucí: |
Pavlů, Dušan
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce nabízí marketingový pohled na rodinu coby motiv reklamy. Pozastavuje se nad její prezentací a stereotypy, které se v těchto reklamách stále vyskytují. Teoretická část popisuje historický vývoj rodiny v rámci společnosti s podrobnějším zaměřením na české prostředí ve 20. století, kdy se struktura rodiny začala rapidně měnit. Důvodem je žena a změnaa jejího postavení ve společnosti, které se podepsalo i na vztazích v rodině. Žena se začíná profesně vyrovnávat muži a vyžaduje od něj větší podíl v rodinném životě. V této práci je na rodinu pohlíženo i jako na spotřební jednotku, v rámci které probíhají rozhodovací a spotřební procesy. V tomto ohledu každý člen rodiny zastává některou z níže charakterizovaných rolí. Cílem praktické části této bakalářské práce je analyzovat a porov-nat vyobrazení rodiny v printové reklamě s realitou a navrhnout možné nové využití tohoto motivu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4335
|
Datum:
|
2007-05-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4816
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet