Marketingový plán společnosti NIKA, spol. s r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový plán společnosti NIKA, spol. s r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový plán společnosti NIKA, spol. s r.o.
Autor: Kardošová, Lenka
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Cieľom mojej diplomovej práce bolo zhodnotiť súčasnú situáciu v spoločnosti NIKA, s.r.o. a na jej základe vypracovať marketingový plán vychádzajúci z potrieb spoločnosti. Pre vytvorenie projektu marketingového plánu na rok 2007 som spracovala teoretické po-znatky z oblasti marketingového plánovania a riadenia. Definovala som jednotlivé kroky na zmapovanie pozície spoločnosti na základe situačnej analýzy a formulovala som teoretické východiská pre spracovanie marketingového výskumu, ktorý tvoril základ pre vytvorenie projektu marketingového plánu spoločnosti. V praktickej časti som previedla situačnú analýzu spoločnosti a vyhodnotila som úroveň jej marketingových činností. Na ich základe som vypracovala projekt marketingového plánu s nákladovou a rizikovou analýzou. V závere diplomovej práce som interpretovala dosiahnuté výsledky a navrhla som odporú-čania nielen pre spoločnosť samotnú ale aj pre všetkých účastníkov na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4337
Datum: 2007-05-04
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 5980


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kardošová_2007_dp.pdfZablokované 1.366Mb PDF Zobrazit/otevřít
kardošová_2007_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kardošová_2007_op.doc 868Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet