Marketingový plán společnosti NIKA, spol. s r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový plán společnosti NIKA, spol. s r.o. |
Autor: |
Kardošová, Lenka
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Cieľom mojej diplomovej práce bolo zhodnotiť súčasnú situáciu v spoločnosti NIKA, s.r.o. a na jej základe vypracovať marketingový plán vychádzajúci z potrieb spoločnosti. Pre vytvorenie projektu marketingového plánu na rok 2007 som spracovala teoretické po-znatky z oblasti marketingového plánovania a riadenia. Definovala som jednotlivé kroky na zmapovanie pozície spoločnosti na základe situačnej analýzy a formulovala som teoretické východiská pre spracovanie marketingového výskumu, ktorý tvoril základ pre vytvorenie projektu marketingového plánu spoločnosti. V praktickej časti som previedla situačnú analýzu spoločnosti a vyhodnotila som úroveň jej marketingových činností. Na ich základe som vypracovala projekt marketingového plánu s nákladovou a rizikovou analýzou. V závere diplomovej práce som interpretovala dosiahnuté výsledky a navrhla som odporú-čania nielen pre spoločnosť samotnú ale aj pre všetkých účastníkov na trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4337
|
Datum:
|
2007-05-04 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
5980
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet