Emoční regulace dětí mladšího školního věku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Emoční regulace dětí mladšího školního věku |
Autor: |
Janků, Monika
|
Vedoucí: |
Kočvarová, Ilona
|
Abstrakt:
|
Tématem diplomové práce jsou emoce a emoční regulace dětí mladšího školního věku navštěvujících školní družinu na vybraných základních školách ve Vsetíně. V teoretické části se zaměřuje na vymezení základní terminologie, klasifikaci lidských emocí a jejich funkce. Druhá kapitola se zabývá vývojem emocí, prožíváním emocí a emoční regulací. O emoční inteligenci a zvládání úzkosti, obav a stresu u dětí mladšího školního věku pojednáváme ve třetí kapitole. Pozornost věnujeme tomu, jak tyto emoce mírnit, jaké jsou strategie pro zvládání stresu dětí. Hlavním cílem výzkumu je zjistit, na základě vlastního empirického zkoumání, zda existuje významný rozdíl v míře zjevné úzkosti u dětí mladšího školního věku. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/43517
|
Datum:
|
2017-12-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
48885
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet