Projekt vytvoření marketingového oddělení v Univerzitní nemocnici Martin

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt vytvoření marketingového oddělení v Univerzitní nemocnici Martin

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt vytvoření marketingového oddělení v Univerzitní nemocnici Martin
Autor: Birnstein, Barbora
Vedoucí: Slaný, Jaroslav
Abstrakt: Cieľom diplomovej práce je vypracovanie projektu pre vytvorenie marketingového oddelenia v Univerzitnej nemocnici Martin. V teoretickej časti diplomovej práce je definovaná problematika týkajúca sa marketingu v zdravotníctve a marketingového riadenia a spracované teoretické poznatky pre vytvorenie marketingového oddelenia. V úvode praktickej časti práce je charakterizované zdravotnícke zariadenie a vypracovaná marketingová situačná analýza. Záver práce tvorí projekt vytvorenia marketingového oddelenia, ktorý je podrobený časovej, nákladovej a rizikovej analýze a zhodnotenie budúceho prínosu pre Univerzitnú nemocnicu Martin.
URI: http://hdl.handle.net/10563/43630
Datum: 2017-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management ve zdravotnictví
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 49066


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
birnstein_2018_dp.pdf 3.024Mb PDF Zobrazit/otevřít None
birnstein_2018_op.docx 24.71Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
birnstein_2018_vp.docx 23.69Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet