Výslovnostní styly v mluvených rozhlasových reklamních spotech
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Výslovnostní styly v mluvených rozhlasových reklamních spotech |
Autor: |
Macounová, Markéta
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je na základě odborné literatury z oblasti mluvené řeči popsat současný stav a stanovit úroveň kultivovanosti projevu vybraných rozhlasových reklamních spotů. Teoretická část práce uvádí stručný přehled poznatků z jednotlivých oblastí mluvené řeči, reklamy a rozhlasu. Těžiště práce spočívá v analýze vybraných rozhlasových reklamních spotů vysílaných v roce 2006 na celoplošných i regionálních rozhlasových stanicích. Závěrečná část přináší zhodnocení výrazových prostředků, kterých současná rozhlasová reklama využívá nejvíce, a současně hodnotí jejich možný vliv na cílovou skupinu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4364
|
Datum:
|
2007-04-20 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2014
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4952
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet