Výslovnostní styly v mluvených rozhlasových reklamních spotech

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Výslovnostní styly v mluvených rozhlasových reklamních spotech

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Výslovnostní styly v mluvených rozhlasových reklamních spotech
Autor: Macounová, Markéta
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Cílem diplomové práce je na základě odborné literatury z oblasti mluvené řeči popsat současný stav a stanovit úroveň kultivovanosti projevu vybraných rozhlasových reklamních spotů. Teoretická část práce uvádí stručný přehled poznatků z jednotlivých oblastí mluvené řeči, reklamy a rozhlasu. Těžiště práce spočívá v analýze vybraných rozhlasových reklamních spotů vysílaných v roce 2006 na celoplošných i regionálních rozhlasových stanicích. Závěrečná část přináší zhodnocení výrazových prostředků, kterých současná rozhlasová reklama využívá nejvíce, a současně hodnotí jejich možný vliv na cílovou skupinu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4364
Datum: 2007-04-20
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2014
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 4952


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
macounová_2007_dp.pdfZablokované 610.5Kb PDF
macounová_2007_vp.doc 60.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
macounová_2007_op.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet