Plán marketingové komunikace penzionu Toscana na rok 2018
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Plán marketingové komunikace penzionu Toscana na rok 2018 |
Autor: |
Krčmařová, Iva
|
Vedoucí: |
Honzková, Iva
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce na téma Plán marketingové komunikace penzionu Toscana se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část se zabývá teoretickými poznatky týkající se marketingového strategického plánování, a to především z oblasti marketingu hotelových služeb. Praktická část se zaměřuje na penzion, dále je sestavena z části analytické a projektové. Součástí analytické části je dotazníkové šetření, PESTLE a SWOT analýza. Na základě těchto analýz je vytvořena poslední projektová část, která je věnována konkrét-nímu projektovému řešení, marketingové strategii pro zvýšení obsazenosti hotelu pro rok 2018. Tento projekt je na závěr podroben časové, rizikové a nákladové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/43652
|
Datum:
|
2017-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
49106
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet