Projekt marketingové komunikační strategie pro zavedení nového produktu vybrané společnosti na slovenský trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikační strategie pro zavedení nového produktu vybrané společnosti na slovenský trh |
Autor: |
Pištová, Barbora
|
Vedoucí: |
Honzková, Iva
|
Abstrakt:
|
Diplomová práca pojednáva o návrhu projektu marketingovej komunikačnej stratégie pre zavedenie produktu Probio kaša vybranej spoločnosti na slovenský trh. Teoretická časť vymedzuje základné pojmy z oblasti produktu a zaoberá sa jeho zavedením na nový trh s dôrazom na marketingovú komunikáciu. V analytickej časti sú prevedené situačné analýzy, zahŕňajúce PESTLE analýzu, analýzu konkurencie, GE maticu, STP analýzu a SWOT analýzu. Taktiež je rozobraný marketingový mix. Na základe analýzy je pre spoločnosť TOPNATUR s.r.o. spracovaný konkrétny návrh komunikačného mixu. Na záver je projekt podrobený časovej, nákladovej a rizikovej analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/43654
|
Datum:
|
2017-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
49108
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet