Projekt marketingové komunikační strategie pro zavedení nového produktu vybrané společnosti na slovenský trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikační strategie pro zavedení nového produktu vybrané společnosti na slovenský trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikační strategie pro zavedení nového produktu vybrané společnosti na slovenský trh
Autor: Pištová, Barbora
Vedoucí: Honzková, Iva
Abstrakt: Diplomová práca pojednáva o návrhu projektu marketingovej komunikačnej stratégie pre zavedenie produktu Probio kaša vybranej spoločnosti na slovenský trh. Teoretická časť vymedzuje základné pojmy z oblasti produktu a zaoberá sa jeho zavedením na nový trh s dôrazom na marketingovú komunikáciu. V analytickej časti sú prevedené situačné analýzy, zahŕňajúce PESTLE analýzu, analýzu konkurencie, GE maticu, STP analýzu a SWOT analýzu. Taktiež je rozobraný marketingový mix. Na základe analýzy je pre spoločnosť TOPNATUR s.r.o. spracovaný konkrétny návrh komunikačného mixu. Na záver je projekt podrobený časovej, nákladovej a rizikovej analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/43654
Datum: 2017-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 49108


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
pištová_2018_dp.pdf 4.941Mb PDF Zobrazit/otevřít None
pištová_2018_op.pdf 1.159Mb PDF Zobrazit/otevřít None
pištová_2018_vp.pdf 608.6Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet