Projekt vytvoření nového produktu pro vybranou firmu a jeho zavedení na trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt vytvoření nového produktu pro vybranou firmu a jeho zavedení na trh

Show full item record

No preview available
Title: Projekt vytvoření nového produktu pro vybranou firmu a jeho zavedení na trh
Author: Vlášková, Klára
Advisor: Benyahya, Petra
Abstract: Diplomová práce je zaměřena na projekt vytvoření nového produktu pro vybranou firmu a jeho zavedení na trh. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy související s tématem práce. V praktické části je představena vybraná firma, provedena situační analýza zahrnující PEST analýzu a Porterův model pěti sil, dále je proveden kvantitativní průzkum. V projektu jsou nejprve navrženy dva nové produkty, a sice obecný interkulturní kurz a kurz zaměřený na rozdíly mezi českou a čínskou kulturou. Následně jsou určeny cílové skupiny, vytyčeny marketingové a komunikační strategie a cíle, dále jsou představeny komunikační nástroje. Na závěr je celý projekt podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/43676
Date: 2017-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 49142


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
vlášková_2018_dp.pdf 2.429Mb PDF View/Open None
vlášková_2018_op.docx 24.54Kb Unknown View/Open None
vlášková_2018_vp.docx 24.03Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account