An Analysis of Marketing Communications in a Selected Company
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
An Analysis of Marketing Communications in a Selected Company |
Autor: |
Juríčková, Katarína
|
Vedoucí: |
Bejtkovský, Jiří
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace ve vybrané společnosti sídlící na Slovensku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou. Cílem teoretické části bylo shromáždění, studium a následné zpracování literární rešerše zejména z oblasti marketingu, marketingové komunikace, vybraných marketingových analýz a poté formulování teoretických východisek souvisejících se zpracováním části praktické. Praktická část si kladla za cíl realizaci analýzy současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti. V této části byly mimo jiné použity vybrané situační marketingové analýzy, které dopomohly k řešení výzkumného problému. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/43705
|
Datum:
|
2018-07-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
50712
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet