Marketingové příležitosti kytarové výroby firmy Furch
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové příležitosti kytarové výroby firmy Furch |
Autor: |
Horáková, Zuzana
|
Vedoucí: |
Ladová, Janka
|
Abstrakt:
|
Ve své bakalářské práci se věnuji marketingovým příležitostem firmy Furch. V první části se zabývám teoretickými poznatky o marketingu, o jeho úlohách a cílech. Dále o vnitřních a vnějších analýzách společnosti a marketingovém mixu. V analytické části představuji společnost a srovnávám ji s konkurenty. Též zde provádím Porterovu analýzu, SWOT analýzu a GE matici, jenž jsou základem pro doporučení firmě. Dále se věnuji marketingovému mixu do něhož patří výrobková, cenová, distribuční a ko-munikační politika. V závěru práce je doporučení firmě do budoucna. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/438
|
Datum:
|
2006-05-19 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2036
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4124
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet