Propagační aktivity vybraného nakladatelského domu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Propagační aktivity vybraného nakladatelského domu |
Autor: |
Nedbalová, Eva
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Prostředí nakladatelských domů v České republice, analýza teorie komunikace a organizace nakladatelských domů. Prostředky propagace knihy. Historie a současnost nakladatelského domu Fragment, jeho komunikační aktivity, jejich rozsah a význam. Výzkum zaměřený na literaturu pro děti a mládež. Knihkupectví, jako komunikát, zákaznické vnímání knih a účinnost jednotlivých propagačních prostředků. Návrhy dalších možných komunikačních aktivit pro nakladatelství Fragment. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4391
|
Datum:
|
2007-05-10 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
4824
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet