Subjektivní sociální status učitelů mateřských škol
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Subjektivní sociální status učitelů mateřských škol |
Autor: |
Urbaniecová, Klára
|
Vedoucí: |
Majerčíková, Jana
|
Abstrakt:
|
Předkládaná diplomová práce má teoreticko-empirický charakter. Věnuje se problematice subjektivního sociálního statusu učitelů mateřských škol. Teoretická část je zaměřena na učitelskou profesi, zvláště pak na učitele mateřské školy. Objasněny jsou zde také pojmy týkající se subjektivního sociálního statusu. Empirická část diplomové práce popisuje kvan-titativní výzkum realizovaný prostřednictvím dotazníku administrovaného učitelům mateř-ských škol a interview s učiteli mateřských škol. Cílem výzkumného šetření bylo zjistit, jaký subjektivní sociální status mají učitelé mateřských škol. Sesbíraná data byla vyhodnocena a následně interpretována. Ze získaných dat vyplynuly velmi negativní výsledky, jež prokáza-ly negativní subjektivní sociální status. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/43933
|
Datum:
|
2018-10-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Pedagogika předškolního věku |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
50903
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet