Subjektivně vnímané změny rodičovské role při nástupu dítěte do mateřské školy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Subjektivně vnímané změny rodičovské role při nástupu dítěte do mateřské školy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Subjektivně vnímané změny rodičovské role při nástupu dítěte do mateřské školy
Autor: Varaďová, Petra
Vedoucí: Pacholík, Viktor
Abstrakt: Diplomová práce má charakter teoreticko - empirický. Teoretická část práce je zaměřena na oblast rodičovství a především na změnu rodičovské role, kterou rodič prožívá při ná-stupu dítěte do mateřské školy. Zabývá se také současnými vlivy, které na rodičovskou roli nejvíce působí. Empirická část popisuje kvalitativní výzkumný design prováděný s rodiči formou polostrukturovaného interview a metodou nedokončených vět. Výzkum je zaměřen na vnímání rodičovské role ve vztahu k dítěti před nástupem do mateřské školy a v průběhu pravidelné docházky dítěte do mateřské školy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/43941
Datum: 2018-10-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Pedagogika předškolního věku
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 50912


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
varaďová_2019_dp.pdf 2.949Mb PDF Zobrazit/otevřít None
varaďová_2019_op.docx 18.75Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
varaďová_2019_vp.pdf 390.6Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet