Přesvědčení učitelů o adekvátních edukačních postupech v mateřské škole
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Přesvědčení učitelů o adekvátních edukačních postupech v mateřské škole |
Autor: |
Stuchlíková, Monika
|
Vedoucí: |
Gavora, Peter
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na problematiku přesvědčení učitelů o adekvátních edukač-ních postupech v mateřské škole. V teoretické části je nejprve stručně definován samotný pojem přesvědčení, poté je pozornost věnována vymezení profesních znalostí a kompetencí učitelů, které jsou předpokladem pro výkon činnosti učitele. V práci je zařazena rovněž kapitola věnující se samotnému přesvědčení učitelů. Následně je pozornost soustředěna na možnosti profesního rozvoje učitelů, nakonec je vystižena také problematika subjektivně vnímané zdatnosti učitelů. Praktická část této diplomové práce je založena na kvantitativ-ním orientovaném výzkumu, k získání dat je využita metoda dotazníku. Výzkumný vzorek tvoří samotní pedagogičtí pracovníky, a to konkrétně učitelé mateřských škol z Moravskoslezského a Zlínského kraje. Hlavním cílem výzkumu je zjistit, přesvědčení učitele o adekvátních edukačních postupech v mateřské škole dle učitelova přesvědčení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/43947
|
Datum:
|
2018-10-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Pedagogika předškolního věku |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
50919
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet