Monitoring vybraných slovenských rádií s důrazem na self-promo
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Monitoring vybraných slovenských rádií s důrazem na self-promo |
Autor: |
Mrázová, Jana
|
Vedoucí: |
Vorlová, Růžena
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce je monitorovat vybrané slovenské rádiové stanice a zaměřovat se na self-promo. Teoretická část pomáhá vybrat vhodná média pro konkrétní reklamu a soustředí se na určitou cílovou skupinu. Specifikuji zde jednotlivé druhy médií, jejich výhody, nevýhody. Analytická část pak monitoruje jednotlivé slovenské rádia a zaměřuje se na jejich propagaci, výjimečnost, soutěže, webové stánky. Výsledkem je doporučení na možná zlepšení v propagaci pro rádio Kiss Publikum. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4414
|
Datum:
|
2006-12-08 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 08.12.2036
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4712
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet