Role asistenta pedagoga v rámci inkluzivního vzdělávání na základní škole
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Role asistenta pedagoga v rámci inkluzivního vzdělávání na základní škole |
Autor: |
Bednaříková, Sabina
|
Vedoucí: |
Hrnčiříková, Zuzana
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce pojednává o roli asistenta pedagoga v rámci inkluzivního vzdělávání na základní škole. Teoretická část obsahuje tři kapitoly. První kapitola se snaží vymezit asistenta pedagoga, jeho kompetence a náplň práce. Druhá kapitola se zaměřuje na pojem inkluze a vše s tímto spojené. Závěrečná kapitola teoretické části pojednává o speciálních vzdělávacích potřebách žáků se zdravotním postižením či zdravotním nebo sociálním znevýhodnění. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/44286
|
Datum:
|
2018-11-27 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
51345
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet