Street promotion jako nástroj prodeje i propagace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Street promotion jako nástroj prodeje i propagace |
Autor: |
Strnad, Zdeněk
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Tato práce si klade za cíl zpracovat příkladovou studii street promotion v rámci klasické korporace. Studie se zabývá veškerými standardními fázemi projektu či programu street promotion, fází iniciace, přípravy, realizace a vyhodnocení. Cílem práce je prokázat pracov-ní hypotézu, že street promotion je komplexním marketingovým nástrojem, který lze v moderní korporaci účelně využít pro propagaci image společnosti a také jako jeden z prodejních nástrojů. Studie si všímá specifických charakteristik street promotion a srovná-ní s ostatními BTL aktivitami, a uvádí praktické příklady využití street promotion jakožto nástroje prodeje i propagace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/442
|
Datum:
|
2006-05-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
2817
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet