Street promotion jako nástroj prodeje i propagace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Street promotion jako nástroj prodeje i propagace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Street promotion jako nástroj prodeje i propagace
Autor: Strnad, Zdeněk
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Tato práce si klade za cíl zpracovat příkladovou studii street promotion v rámci klasické korporace. Studie se zabývá veškerými standardními fázemi projektu či programu street promotion, fází iniciace, přípravy, realizace a vyhodnocení. Cílem práce je prokázat pracov-ní hypotézu, že street promotion je komplexním marketingovým nástrojem, který lze v moderní korporaci účelně využít pro propagaci image společnosti a také jako jeden z prodejních nástrojů. Studie si všímá specifických charakteristik street promotion a srovná-ní s ostatními BTL aktivitami, a uvádí praktické příklady využití street promotion jakožto nástroje prodeje i propagace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/442
Datum: 2006-05-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 2817


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
strnad_2006_bp.pdf 1.183Mb PDF Zobrazit/otevřít
strnad_2006_vp.doc 70.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
strnad_2006_op.doc 60Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet