Integrace žáků s poruchou autistického spektra v běžných školách
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Integrace žáků s poruchou autistického spektra v běžných školách |
Autor: |
Nevařil, Martin
|
Vedoucí: |
Lukešová, Michaela
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce je přiblížit čtenáři vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra v běžných školách, aby se dokázal lépe orientovat v této problematice. Teoretická část je deskriptivní. Popisujeme v ní teoretická východiska, jako jsou integrace, inkluze, role pedagoga, rodiče asistenta pedagoga. Závěrem teoretické části je popis a rozdělení poruch autistického spektra, se kterými se můžeme v běžném životě setkat. Hlavním cílem praktické části bylo zjistit názory učitelů na integraci žáků s PAS v běžných školách. K tomu byl použit kvalitativní výzkum s metodou polostrukturovaného rozhovoru. Tázajícími bylo pět učitelů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/44324
|
Datum:
|
2018-11-27 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
51387
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet