Podzimní reklamní kampaň jako významná součást marketingového plánu pro firmu Ahorn CZ, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Podzimní reklamní kampaň jako významná součást marketingového plánu pro firmu Ahorn CZ, s.r.o. |
Autor: |
Horáková, Monika
|
Vedoucí: |
Lipovská, Marta
|
Abstrakt:
|
V rámci své několikaměsíční praxe pro reklamní agenturu Artel CZ, s.r.o. mi byla poskytnuta možnost podílet se na navrhování podzimní reklamní kampaně pro firmu Ahorn CZ, s.r.o. Tato kampaň je jedním z nejdůležitějších kritérií pro sestavení marketingového plánu pro rok 2007. Pro tento účel byl sestaven akční plán, mezi jehož hlavní části bych zařadila direct mailovou kampaň, telemarketing, organizace školení nových partnerů a reklamní dárky pro tyto partnery, návrh nových internetových stránek, plakátů, maloobchodních katalogů Cílem této kampaně je získat nové zákazníky, zvýšit zisky z prodeje a zlepšit postavení firmy na trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4437
|
Datum:
|
2006-12-08 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 08.12.2036
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
4678
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet