Využití herního enginu Xenko pro vývoj počítačových her
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití herního enginu Xenko pro vývoj počítačových her |
Autor: |
Pjajčík, Marián
|
Vedoucí: |
Vogeltanz, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Tato práce se zabývá popisem herního vývoje a jeho historií. Dále vyhodnocuje nejpopulárnější herní žánry v minulých letech až do současnosti, pro které byla vymodelována šablonová prostředí. Šablona pro dlouhodobě nejpopulárnější žánr byla poté rozšířena do technického dema. Tyto šablony byly vytvořeny v Xenko Game Studio a na úpravu modelů bylo použito studio 3DS MAX 2020. V neposlední řadě jsou porovnány herní enginy dostupné na trhu a je popsáno Xenko Studio jako takové. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/44475
|
Datum:
|
2018-12-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav informatiky a umělé inteligence |
Studijní obor:
|
Softwarové inženýrství |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
51594
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet