Projekt vytvoření nového produktu pro zvýšení konkurenceschopnosti vybraného hotelu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt vytvoření nového produktu pro zvýšení konkurenceschopnosti vybraného hotelu |
Autor: |
Pituchová, Barbora
|
Vedoucí: |
Vaculčíková, Zuzana
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je vytvoření nového produktu pro zvýšení konkurenceschopnosti vybraného hotelu. V teoretické části byly shrnuty poznatky získané literární rešerší na téma cestovní ruch, hotelnictví, marketingový mix a také analytické metody, které byly posléze použity v analytické části. V praktické části proběhla analýza vybraného hotelu, jeho stávající situace a také analýza konkurence. Pro zpracování analýz byly využity analytické metody zpracované v teoretické části, což byly SWOT analýza, Porterova analýza pěti konkurenčních sil, marketingových mix a rozhovor. Výsledek analytické části poukázal na chybějící nabídku balíčků, která by zvýšila konkurenceschopnost vybraného hotelu, proto byla druhá polovina praktické části věnována tvorbě tří balíčků. Pro jednotlivé balíčky byly také navrhnuty ceny a struktura dle aktuální nabídky konkurence. Tyto balíčky byly podrobeny nákladové, rizikové a časové analýze. V závěru byla celá práce shrnuta a navržena doporučení pro hotel. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/44775
|
Datum:
|
2018-12-14 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Studijní obor:
|
Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
52115
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet