Projekt vytvoření nového produktu ve vybraném ubytovacím zařízení
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt vytvoření nového produktu ve vybraném ubytovacím zařízení |
Autor: |
Ottmárová, Monika
|
Vedoucí: |
Tučková, Zuzana
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření nového produktu ve vybraném ubytovacím zařízení. Teoretická část se zabývá vymezením základní terminologie vztahující se k cestovnímu ruchu, ubytovacím zařízením, marketingovému mixu a analytickým metodám. V analytické části je charakteristika vybraného hotelu, analýza jeho současného stavu včetně obsazenosti a realizován řízený rozhovor, SWOT analýza a analýza konkurence. Projektová část se zabývá tvorbou nového produktu, který má vést k zvýšení obsazenosti hotelu během víkendů a podnítit mladé lidi k přenocování v něm. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/44799
|
Datum:
|
2018-12-14 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Studijní obor:
|
Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
52159
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet