Online marketingová komunikace nově vznikajícího e-shopu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Online marketingová komunikace nově vznikajícího e-shopu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Online marketingová komunikace nově vznikajícího e-shopu
Autor: Palátová, Michaela
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je vytvoření online marketingové komunikace pro nově vzni-kající e-shop. V rámci řešení jsou nejprve objasněny teoretické poznatky z oblasti online marketingu a online marketingové komunikace, které vytváří základ pro tvorbu praktické části diplomové práce. Praktická část se zabývá představením e-shopu a zpracováním ana-lýz. V souvislosti s e-shopem jsou zpracovány analýzy zákazníků a rychlosti webových stránek. Dále je provedena analýza konkurence, průzkum zkušeností potenciálních zákaz-níků s nakupováním online a je zpracována SWOT analýza. Následně je, na základě zjištěných poznatků, vytvořen projekt online marketingové komunikace, který je na závěr podroben nákladové, rizikové a časové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/44817
Datum: 2018-12-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 52182


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
palátová_2019_dp.pdf 4.727Mb PDF Zobrazit/otevřít None
palátová_2019_op.docx 24.06Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
palátová_2019_vp.docx 24.22Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet