Projekt marketingové komunikace ve společnosti Alaris Czech Republic s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace ve společnosti Alaris Czech Republic s.r.o. |
Autor: |
Šlahař, Martin
|
Vedoucí: |
Tomancová, Lucie
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je zpracování projektu marketingové komunikace pro společnost Alaris Czech Republic s.r.o. Práce se opírá o teoretické výstupy, které byly zjištěny na základě studia příslušné literatury, provedenou analýzou zkoumané společnosti, analýzou jejich konkurence a SWOT analýzou, které sloužily jako podklad pro zpracování projektové části. Projektová část obsahuje několik návrhů, kdy výsledný návrh je rozpracován do úrovně projektu, čímž je umístění bioklimatické pergoly Placeo na rodinný festival Holešovská Regata. Následně je projekt podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/44821
|
Datum:
|
2018-12-14 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
52189
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet