Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraných eventů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraných eventů |
Autor: |
Bobálová, Monika
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem této diplomové práce je vytvořit projekt zlepšení marketingové komunikace vybraných eventů. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a projektovou část. Teoretická část se zabývá poznatky z oblasti marketingové komunikace se zaměřením na komunikační mix, marketingovou komunikaci eventů a dále jsou rozebrány situační analýzy. V úvodu analytické části jsou představeny konkrétní eventy. Následuje analýza současné marketingové komunikace eventů, které jsou dále podrobeny situační analýze 5C, diferenční analýze a SWOT analýze. Na základě zjištěných informací je vytvořen projekt na efektivnější marketingovou komunikaci eventů, který je v závěru práce podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/44835
|
Datum:
|
2018-12-14 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
52208
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet