Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace Tanečního klubu Olymp Olomouc

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace Tanečního klubu Olymp Olomouc

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace Tanečního klubu Olymp Olomouc
Author: Hajdová, Lucie
Advisor: Bejtkovský, Jiří
Abstract: Diplomová práce se zabývá zlepšením současného stavu marketingové komunikace Tanečního klubu Olymp Olomouc. Jejím hlavním cílem byla propagace a následné zvýšení povědomí o tanečním klubu u veřejnosti a potenciálních tanečníků. Práce se skládala z teoretické a praktické části. Cílem teoretické části bylo vypracování literární rešerše zaměřené především na oblast marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace Tanečního klubu Olymp. V rámci této části práce bylo využito kvalitativního výzkumu pomocí polostandardizovaných interview, kvantitativního výzkumu v podobě dotazníkového šetření a také vybraných situačních marketingových analýz. Získané výsledky z analýz sloužily jako východiska pro tvorbu projektu vedoucího ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace Tanečního klubu Olymp. Navržený projekt byl dále podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/44839
Date: 2018-12-14
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 52212


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
hajdová_2019_dp.pdf 4.621Mb PDF View/Open None
hajdová_2019_op.docx 26.75Kb Unknown View/Open None
hajdová_2019_vp.docx 29.63Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account