Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení využití mimosezonních kapacit hotelů Fontána v Luhačovicích
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení využití mimosezonních kapacit hotelů Fontána v Luhačovicích |
Autor: |
Pata, Jan
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá využitím marketingového mixu pro zvýšení a využití mimosezónních kapacit hotelů Fontána v Luhačovicích. Na základě poznatků z teoretické části se zabývá analýzou jednotlivých částí marketingového mixu. Pomocí SWOT analýzy, Porterova modelu pěti sil a průzkumu konkurence v lokalitě byly zjištěny důležité informace, které přispěly k novým návrhům a doporučení pro firmu. Byl navržen projekt vycházející ze SWOT analýzy, marketingových průzkumů s cílem efektivněji využívat marketingový mix ve firmě a vyhodnocení přínosů projektu z hlediska jeho praktické realizovatelnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/448
|
Datum:
|
2006-05-09 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2016
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
3037
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet