New Forms of Advertising Affecting Devolli Corporation
Show full item record
No preview available
Title:
|
New Forms of Advertising Affecting Devolli Corporation |
Author: |
Kasemi, Ardita
|
Advisor: |
Pilík, Michal
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá novými trendy v reklamě, které ovlivňují zvolenou společnost. Teoretická část zahrnuje určitou historii, vývoj reklamy a nové trendy a nástroje digitální marketingové a online reklamy. Praktická část se skládá z historie společnosti, jejich poslání a vize. Praktická část se také skládá z marketingové strategie a návrhu nové reklamní kampaně, a to vytvořením nového konceptu reklamy a pomocí online reklamních nástrojů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45112
|
Date:
|
2018-12-14 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management and Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
52596
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account