Analýza marketingové komunikace Fakulty humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingové komunikace Fakulty humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně |
Autor: |
Konvičná, Denisa
|
Vedoucí: |
Kramoliš, Jan
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci Fakulty humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a na základě této analýzy hledat cestu, jak efektivněji oslovit cílovou skupinu. Podstatou řešení bylo provedení analýzy nástrojů marketingové komunikace, které daná fakulta využívá ke své propagaci, a provedení interního dotazníkového šetření, jež mělo za cíl zjistit jak silné, tak i slabé stránky propagace. Výsledky dotazníkového šetření a provedené analýzy byly shrnuty pomocí SWOT analýzy. Hlavní zjištění spočívalo převážně v pochopení důležitosti on-line nástrojů marketingové komunikace, ale také v uvědomění si, že i osobní komunikace a tradiční komunikační nástroje jsou pořád důležitým prvkem propagačních aktivit fakulty. Na základě zjištěných výsledků byla navrhnuta doporučení zaměřená na podporu silných stránek a na vylepšení slabých stránek marketingové komunikace fakulty. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45134
|
Datum:
|
2019-01-07 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
52625
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet