Analýza využití sociálních sítí v marketingu vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza využití sociálních sítí v marketingu vybrané společnosti |
Autor: |
Ondrušková, Michaela
|
Vedoucí: |
Bartók, Ottó
|
Abstrakt:
|
Internet přispěl k rychlému rozvoji marketingu. Internetový marketing a využívání sociálních sítí nabízí daleko více možností k propagaci firem než tradiční metody marketingu. Tyto možnosti je třeba znát a umět správně využívat. Tato bakalářská práce se zabývá internetovým marketingem, marketingem na sociálních sítích a jeho využitím ve společnosti XY. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45174
|
Datum:
|
2019-01-07 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
52686
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet