Analýza marketingového řízení vybraného minipivovaru
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingového řízení vybraného minipivovaru |
Autor: |
Škorňa, Michael
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového řízení ve vybraném minipivovaru s cílem navrhnout případná zlepšení. V teoretické části je zpracován vývoj pivovarnictví, výroba piva a literární rešerše na marketingové analýzy. Praktická část obsahuje představení společnosti Polivar, marketingový mix, SWOT analýzu, Porterův model pěti sil, PESTEL analýzu a marketingový průzkum, ze kterého v závěrečné části vyplývají doporučení na zlepšení minipivovaru. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45178
|
Datum:
|
2019-01-07 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
52692
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet