Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
Autor: Vitásková, Martina
Vedoucí: Bejtkovský, Jiří
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace vybrané společnosti, která se specializuje na výrobu, nákup a prodej hutních materiálů vhodných převážně pro kovovýrobu a stavebnictví. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo vypracování literární rešerše zaměřené na oblast marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti a následné vyhodnocení výsledků realizovaných analýz. V rámci této části byla mimo jiné využita polostandardizovaná interview s vybranými představiteli společnosti. Součástí bakalářské práce jsou také doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45420
Datum: 2019-01-07
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 53050


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
vitásková_2019_dp.pdf 2.224Mb PDF Zobrazit/otevřít None
vitásková_2019_op.docx 22.97Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
vitásková_2019_vp.docx 27.05Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet