Postoj veřejnosti k marketingovým aktivitám sázkových společností

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Postoj veřejnosti k marketingovým aktivitám sázkových společností

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Postoj veřejnosti k marketingovým aktivitám sázkových společností
Autor: Horňák, Marek
Vedoucí: Horňák, Pavel
Abstrakt: Jako téma bakalářské práce bylo zvoleno "Postoj veřejnosti k marketingovým aktivitám sázkových společností". Tato práce se člení na dvě části. Teoretická část vymezuje pojmy z odborné literatury, které souvisejí s daným tématem. Praktická část má za úkol zanalyzovat vybrané marketingové aktivity sázkových kanceláří, které jsou dále vyhodnoceny společně s kvantitativním výzkumem. Tato část dále definuje následná doporučení, vyplívající z daného výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45479
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 53148


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
horňák_2019_dp.pdf 2.217Mb PDF Zobrazit/otevřít None
horňák_2019_op.pdf 515.1Kb PDF Zobrazit/otevřít None
horňák_2019_vp.doc 451.4Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet