Marketingové komunikace hudebního festivalu On the road
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace hudebního festivalu On the road |
Autor: |
Kašparová, Jana
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingové komunikace hudebního festivalu On the Road. Teoretická část práce věnuje pozornost vytvoření potřebného teoretického základu se zaměřením na oblast hudby a hudebních festivalů, současně rovněž na oblast kultury v rámci neziskového sektoru a následně se podrobněji zabývá teorií marketingu a způsoby financování kulturních akcí. Praktická část práce se věnuje popisu hudebního festivalu On the Road. Následně je proveden a vyhodnocen výzkum, díky kterému jsou zodpovězeny výzkumné otázky. Závěr práce poskytuje doporučení festivalu, jakou formu komunikace nejlépe využít ke své cílové skupině. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45486
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
53156
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet