Marketingová komunikace značky Eta v České republice
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace značky Eta v České republice |
Autor: |
Lamačková, Lucie
|
Vedoucí: |
Káčerková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci značky Eta v České republice. Cílem bakalářské práce je navrhnout doporučení pro zefektivnění nástrojů marketingové komunikace. V teoretické části jsou popsány a definovány termíny marketingové komunikace a její nástroje. V praktické části je charakterizována značka Eta a provedený kvantitativní a kvalitativní výzkum. V poslední části jsou vyhodnocena a interpretována data, zodpovězen cíl práce a výzkumné otázky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45548
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
Fx
53253
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet