Experiential marketing

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Experiential marketing

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Experiential marketing
Autor: Šimek, Vojtěch
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Tato bakalářská práce přináší do českého marketingového prostředí pojem experiential marketing, jakožto nový, u nás zatím málo prozkoumaný směr marketingových komunikací. Součástí práce je definování pojmu a vysvětlení praktik, které experiential marketing využívá. Na konkrétních ukázkách práce srovnává experiential marketing s ostatními nástroji marketingových komunikací a poukazuje na skutečnost, že staré metody tradičního marketingu nejsou pro moderní komunikační kampaně dostačující a zároveň nevhodně oslovují cílovou skupinu. Důležitost tohoto nového směru je v práci doložena rozhovorem s ředitelem firmy, která se jako jediná v České republice věnuje výhradně experiential marketingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45569
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 53277


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
šimek_2019_dp.pdf 4.357Mb PDF Zobrazit/otevřít None
šimek_2019_op.pdf 500.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None
šimek_2019_vp.docx 122.7Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet