Vliv osobnosti manažera na úroveň firemní kultury ve společnosti Reklama KUBÍČEK, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv osobnosti manažera na úroveň firemní kultury ve společnosti Reklama KUBÍČEK, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv osobnosti manažera na úroveň firemní kultury ve společnosti Reklama KUBÍČEK, s.r.o.
Autor: Bartóková, Iveta
Vedoucí: Nemeškalová, Markéta
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je vyzkoumat jaký vliv mají manažeři na firemní kulturu společnosti. Teoretická část poskytuje vysvětlení pojmu firemní kultura, změny firemní kultury a nástorje pro její změnu. Dále popisuje postavu manažera a jeho vlivu na firemní kulturu. Metodologická část definuje výzkumné otázky a metody výzkumu. V praktické části je představena zkoumaná společnost a shrnuty výsledky z výzkumu z roku 2018. Výzkum vlivu manažera na firemní kulturu je prováděn pomocí deníkové metody se zaměsntanci a pomocí strukturovaného rozhovoru s manažery společnosti. Na základě těchto zjistění jsou v závěru práce formulovány návrhy a doporučení pro analyzovanou společnost.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45589
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 53300


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
bartóková_2019_dp.pdf 807.0Kb PDF Zobrazit/otevřít None
bartóková_2019_op.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
bartóková_2019_vp.docx 123.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet