Vliv osobnosti manažera na úroveň firemní kultury ve společnosti Reklama KUBÍČEK, s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vliv osobnosti manažera na úroveň firemní kultury ve společnosti Reklama KUBÍČEK, s.r.o. |
Author: |
Bartóková, Iveta
|
Advisor: |
Nemeškalová, Markéta
|
Abstract:
|
Cílem této bakalářské práce je vyzkoumat jaký vliv mají manažeři na firemní kulturu společnosti. Teoretická část poskytuje vysvětlení pojmu firemní kultura, změny firemní kultury a nástorje pro její změnu. Dále popisuje postavu manažera a jeho vlivu na firemní kulturu. Metodologická část definuje výzkumné otázky a metody výzkumu. V praktické části je představena zkoumaná společnost a shrnuty výsledky z výzkumu z roku 2018. Výzkum vlivu manažera na firemní kulturu je prováděn pomocí deníkové metody se zaměsntanci a pomocí strukturovaného rozhovoru s manažery společnosti. Na základě těchto zjistění jsou v závěru práce formulovány návrhy a doporučení pro analyzovanou společnost. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45589
|
Date:
|
2019-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
53300
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account