Vliv osobnosti manažera na úroveň firemní kultury ve společnosti Reklama KUBÍČEK, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv osobnosti manažera na úroveň firemní kultury ve společnosti Reklama KUBÍČEK, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Vliv osobnosti manažera na úroveň firemní kultury ve společnosti Reklama KUBÍČEK, s.r.o.
Author: Bartóková, Iveta
Advisor: Nemeškalová, Markéta
Abstract: Cílem této bakalářské práce je vyzkoumat jaký vliv mají manažeři na firemní kulturu společnosti. Teoretická část poskytuje vysvětlení pojmu firemní kultura, změny firemní kultury a nástorje pro její změnu. Dále popisuje postavu manažera a jeho vlivu na firemní kulturu. Metodologická část definuje výzkumné otázky a metody výzkumu. V praktické části je představena zkoumaná společnost a shrnuty výsledky z výzkumu z roku 2018. Výzkum vlivu manažera na firemní kulturu je prováděn pomocí deníkové metody se zaměsntanci a pomocí strukturovaného rozhovoru s manažery společnosti. Na základě těchto zjistění jsou v závěru práce formulovány návrhy a doporučení pro analyzovanou společnost.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45589
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 53300


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
bartóková_2019_dp.pdf 807.0Kb PDF View/Open None
bartóková_2019_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
bartóková_2019_vp.docx 123.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account