Mystery shopping jako účinná forma komunikace se zákazníkem
Show full item record
No preview available
Title:
|
Mystery shopping jako účinná forma komunikace se zákazníkem |
Author: |
Lysáková, Jiřina
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se věnuje tématu mystery shoppingu jakožto účinné formě komunikace se zákazníkem. Teoretická část popisuje definici a účel mystery shoppingu. Dále se věnuje jeho klíčovým vlastnostem, podmínkám kladeným na jejich práci a zpětnou vazbu. Praktická část se zabývá povědomím dané cílové skupiny spotřebitelů o mystery shoppingu a jejich zájmem o vykonávání této činnosti. Bakalářská práce je uzavřena zodpovězením výzkumných otázek, shrnutím šetření a navržených doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45601
|
Date:
|
2019-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
53315
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account