Vnímání konceptu bezobalových prodejen z pohledu generace X a Y
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vnímání konceptu bezobalových prodejen z pohledu generace X a Y |
Autor: |
Janovská, Kateřina
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce na téma Vnímání konceptu bezobalových prodejen z pohledu generace X a Y se dělí na tři hlavní části. V takzvané teoretické části jsou vymezeny pojmy jako marketingová komunikace, sociální marketing, sociální reklama, společenská zodpovědnost firem, generace X a Y. Text se také zabývá problematikou odpadu nebo konceptem Zero Waste. V metodice práce jsou stanoveny cíle a výzkumné otázky, které jsou následně zodpovězeny v praktické části práce na základě provedeného kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Projektová část následně navrhuje komunikační kampaň řešící problémy vyplývající z výzkumu. Strategie obsahuje návrh kampaně včetně rizikové, časové a nákladové analýzy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45655
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
53381
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet