Vnímání konceptu bezobalových prodejen z pohledu generace X a Y

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vnímání konceptu bezobalových prodejen z pohledu generace X a Y

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vnímání konceptu bezobalových prodejen z pohledu generace X a Y
Autor: Janovská, Kateřina
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Diplomová práce na téma Vnímání konceptu bezobalových prodejen z pohledu generace X a Y se dělí na tři hlavní části. V takzvané teoretické části jsou vymezeny pojmy jako marketingová komunikace, sociální marketing, sociální reklama, společenská zodpovědnost firem, generace X a Y. Text se také zabývá problematikou odpadu nebo konceptem Zero Waste. V metodice práce jsou stanoveny cíle a výzkumné otázky, které jsou následně zodpovězeny v praktické části práce na základě provedeného kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Projektová část následně navrhuje komunikační kampaň řešící problémy vyplývající z výzkumu. Strategie obsahuje návrh kampaně včetně rizikové, časové a nákladové analýzy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45655
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 53381


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
janovská_2019_dp.pdf 3.983Mb PDF Zobrazit/otevřít None
janovská_2019_op.doc 155.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
janovská_2019_vp.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet