Event marketing vybraného obchodního centra
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Event marketing vybraného obchodního centra |
Autor: |
Kameníková, Nikola
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce pojednává o event marketingu a jeho souvislostech s fungováním obchodního centra. Obsahem teoretické části je přiblížení pojmu event marketingu a jeho vztahu k obchodním centrům, terminologický vhled do problematiky současně s vymeze-ním metod a cílů práce. Praktická část se věnuje popisu obchodního centra XY se zaměře-ním na popis eventových aktivit centra současně v kontrastu s jeho konkurenty. Na základě dotazníkového šetření byl v třetí části diplomové práce zpracován celoroční plán aktivit pořádaných OC XY, při němž byl důraz kladen na jeden vybraný event, který byl pro reálnost a konkrétnost práce dopodrobna zpracován. Závěr práce završují možnosti a limity spojené s předloženým projektem a plánem aktivit OC XY na rok 2020. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45659
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
53385
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet