Event marketing vybraného obchodního centra

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Event marketing vybraného obchodního centra

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Event marketing vybraného obchodního centra
Autor: Kameníková, Nikola
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Diplomová práce pojednává o event marketingu a jeho souvislostech s fungováním obchodního centra. Obsahem teoretické části je přiblížení pojmu event marketingu a jeho vztahu k obchodním centrům, terminologický vhled do problematiky současně s vymeze-ním metod a cílů práce. Praktická část se věnuje popisu obchodního centra XY se zaměře-ním na popis eventových aktivit centra současně v kontrastu s jeho konkurenty. Na základě dotazníkového šetření byl v třetí části diplomové práce zpracován celoroční plán aktivit pořádaných OC XY, při němž byl důraz kladen na jeden vybraný event, který byl pro reálnost a konkrétnost práce dopodrobna zpracován. Závěr práce završují možnosti a limity spojené s předloženým projektem a plánem aktivit OC XY na rok 2020.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45659
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 53385


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kameníková_2019_dp.zip 43.99Kb application/zip Zobrazit/otevřít None
kameníková_2019_op.doc 150Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kameníková_2019_vp.doc 154.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet