Environmentální marketingová strategie pro nově otevírající kavárnu ve Zlíně
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Environmentální marketingová strategie pro nově otevírající kavárnu ve Zlíně |
Autor: |
Krajčová, Yvonne
|
Vedoucí: |
Šramová, Blandína
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zaměřuje na navržení environmentální marketingové strategie pro nově vznikající kavárnu ve Zlíně. Teoretická část práce vysvětluje základní pojmy marketingu služeb, marketingového mixu, společenské odpovědnosti firem či spotřebitelského chování. Praktická část práce analyzuje nynější kavárenský trh a pomocí smíšeného výzkumu zjišťuje preference v rámci kavárenského prostředí, kávy či ekologie u cílových skupin nově vznika-jící kavárny. Díky analýze tržního prostředí kaváren a smíšenému výzkumu je tak v projek-tové části navržen marketingový mix, komunikační plán kavárny a environmentální marke-tingová strategie v rámci CSR nově vznikající kavárny. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45666
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
53394
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet