Uvedení osobního elektrického automobilu na český trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Uvedení osobního elektrického automobilu na český trh |
Autor: |
Kubín, Jan
|
Vedoucí: |
Horňák, Pavel
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá tématem uvedení osobního elektrického automobilu na český trh, a to na modelovém příkladu Hyundai Kona Electric. Trh s elektrickými automobily je v jistých ohledech specifický, tudíž bude provedena analýza zákazníků a potvrzení předpokladu že již v současnosti existuje druhá generace spotřebitelů těchto vozů využívající elektromobil jako jediný vůz v domácnosti/firmě. Současně tato práce přichází s návrhy a doporučeními pro uvedení elektrického vozu Hyundai Kona Electric na český trh. Struktura práce je rozdělena do několika částí. Teoretická část se zaměřuje na marketingový mix v automobilovém průmyslu, trh, spotřebitelské chování a environmentální marketing. Praktická část se věnuje detailní analýze automobilového odvětví v České republice, trhu s alternativními pohony, rozboru consumer insight dat z dotazníkového šetření, představení klíčových vlastností modelu Hyundai Kona Electric, přehledu konkurentů a přímému srovnání s nimi. V poslední projektové části se autor práce zaměřuje na návrhy a doporučení pro komunikaci modelu Kona Electric na českém trhu v návaznosti na výsledky produktového srovnání a dotazníkového šetření. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45667
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
53395
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet