Marketingová komunikace organizace Za Obzor

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace organizace Za Obzor

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace organizace Za Obzor
Autor: Machová, Linda
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Diplomová práce se věnuje návrhu komunikační kampaně s cílem zkvalitnění komunikace směrem k zákazníkům cílové skupiny Za Obzor. Konkrétně se zaměřuje na jednotlivé nástroje současné marketingové komunikace. Teoretická část práce definuje marketing obecně, zabývá se také popisem marketingových aktivit ve vzdělávacích institucích a uvádí tato specifika. Věnuje se výzkumným metodám, které jsou využity dále v práci. Praktická část před-stavuje sdružení instruktorů zážitkové pedagogiky Za Obzor, její tým a nabízené služby. Věnuje se také srovnání s konkurencí na poli volnočasových aktivit v okolních regionech. Praktická část je navrhnuta v závislosti na výsledky marketingového výzkumu, zaměřeného na jednotlivé cílové skupiny zákazníků. Obsahuje návrh komunikační strategie, včetně návrhu časového harmonogramu a rozpočtu, stejně jako možná rizika spjatá s implementací této strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45669
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 53398


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
machová_2019_dp.pdf 3.407Mb PDF Zobrazit/otevřít
machová_2019_dp.zip 275.9Mb application/zip Zobrazit/otevřít None
machová_2019_op.doc 453Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
machová_2019_vp.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet