Virální marketing v pivovarnickém průmyslu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Virální marketing v pivovarnickém průmyslu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Virální marketing v pivovarnickém průmyslu
Autor: Mlýnek, Adam
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku virálního marketingu a jeho následnou aplikací v rámci pivovarnických kampaních. V diplomové práci budou nejprve představeny nezbytná teoretická východiska virálního marketingu. Na tento díl práce naváže praktická část, která se bude věnovat komparaci vybraných virálních video kampaní zaměřených na pivovarnický průmysl. Součástí této kapitoly je marketingový výzkum, který zkoumá klíčové faktory jednotlivých kampaní mezi širokou veřejností. V závěrečné, projektové, části bude vypracován fiktivní návrh kampaně využívající virálních prvků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45671
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 53413


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
mlýnek_2019_dp.pdf 5.799Mb PDF Zobrazit/otevřít None
mlýnek_2019_op.doc 514.9Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
mlýnek_2019_vp.pdf 480.4Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet